*|MC_PREVIEW_TEXT|*
Version FRANCAISE en ligne | Online-Version auf DEUTSCH

Brussel
dinsdag 15 februari 2022

Curbstone confirms GT1 Sports Club and Clubsport Challenge dates in 2022 and plans final round in Yas Marina and Dubai.

De startmeeting van de GT1 Sports Club op het Circuit Barcelona-Catalunya in oktober vorig jaar bleek een waar succes. Bij het jongste Clubsport Challenge-seizoen waren alle evenementen uitverkocht. In 2022 plant Curbstone drie evenementen voor de GT1 Sports Club en zeven Clubsport Challenge-rounds.

GT1

GT1 Sports Club
De GT1 Sports Club, die in het leven werd geroepen als ontmoetingspunt voor een ongelofelijke collectie hypercars van ‘s werelds toonaangevende constructeurs, werpt zich eens te meer op als de ideale circuitformule om hyper- en supercars van de GT1-elite te ervaren in hun natuurlijke habitat.

De kalender voor 2022 voorziet drie rounds. De eerste twee meetings vinden plaats op het Circuit Paul Ricard (Frankrijk) en het Circuit Barcelona-Catalunya (Spanje), en wordt gespreid over twee dagen na een Fanatec GT World Challenge Europe-weekend Powered by AWS. De laatste round vindt in december plaats op het Yas Marina Circuit in Abu Dhabi (UAE).

Voor het komende seizoen heeft de GT1 Sports Club reeds de aandacht getrokken van belangrijke autoconstructeurs. Welke dat precies zijn, kondigen we later nog aan. Autoconstructeurs krijgen de gelegenheid om rijprogramma’s te organiseren en hun klanten het gebruik van privélounges aan te bieden gedurende de Fanatec GT World Challenge Europe-weekends Powered by AWS.

Hoogstaande techniek en kameraadschap staan centraal in dit programma, dat zich onderscheidt door een beperkt aantal wagens op het circuit en het ontbreken van een competitie-element. GT1 Sports Club biedt zowel eigenaars als fans van hyper- en supercars een unieke gelegenheid om hun passie te delen en optimaal te genieten van deze ongelofelijke machines.

Clubsport Challenge

Clubsport Challenge keert in 2022 terug voor een derde editie. De succesformule van niet-competitieve track days zal opnieuw de beste Europese circuits veroveren. Nieuw voor seizoen 2022 is de laatste halte in Yas Marina en Dubai.

Gezien het lage aantal auto’s op het circuit zal Clubsport Challenge steeds plaats vinden in een dubbelevenement vlak na de Fanatec GT World Challenge Europe-weekends Powered by AWS of de GT1 Sport Club-evenementen. Zoals gewoonlijk biedt het programma eigenaars van snelle seriewagens en racewagens voor clubsport-gebruik de kans om plaats te nemen aan het stuur van hun wagen. De laatste round op de Dubai Autodrome wordt het enige eendaagse Clubsport Challenge-event.

Services

Services gedurende de GT1 Sports Club en Clubsport Challenge
Eigenaars die worden ondersteund door private raceteams kunnen deelnemen aan het volledige seizoen of aan een enkel evenement. In beide gevallen kunnen ze een beroep doen op tijdsregistratie- en telemetrie-instrumenten, alsook op services zoals Pirelli-banden, brandstof en autotransport. Ontvangst- en accommodatieservices voor gasten kunnen gedurende het volledige event worden aangeboden, terwijl persoonlijke hotel- en reisdiensten op verzoek worden geleverd.

calendar

greta@curbstone.net
Follow us on:
Facebook Instagram Youtube
Copyright © Curbstone Events 2022. All rights reserved.
Sent to: *|EMAIL|* | unsubscribe | update profile | send to a friend